Na vrh

Trake za zatvaranje – Kada odabrati bijelu, a kada zlatnu?

Tajana Pavlović 23. lipnja 2023.

Kada je riječ o pakiranju proizvoda, najčešće vodimo brigu o vrećicama. Međutim, jednako bitne su i trake za zatvaranje vrećica. Najčešće se koriste bijele i zlatne trake. Obje boje trakica slažu se gotovo sa svim bojama vrećica, no svaka ostavlja drugačiji dojam. U ovom blogu istražit ćemo prednosti i situacije u kojima je bolje odabrati bijel, a u kojima zlatnu traku za zatvaranje. Bez obzira na to jeste li u potrazi za elegantnim i suptilnim dizajnom ili želite da vaša ambalaža ostavlja luksuzan dojam, donosimo rješenja za sve vrste preferencija.

Bijela traka za zatvaranje prilagodit će se svakoj boji 

Bijele trake za zatvaranje imaju niz prednosti koje ih čine popularnim izborom za razna pakiranja. Baš kao što se bijela boja slaže sa svim drugim bojama, tako su i bijele trake za zatvaranje kompatibilne s različitim bojama i uzorcima ambalaže. Ova neutralna boja koja se u mnogim kontekstima ne smatra bojom, lako će se uklopiti u većinu dizajna, bez obzira na proizvod koji će se pakirati.

Celofanske-OPP-vrecice-CIGLICE-kanpak-inovativna-pakiranja-papirnate-vrecice-ambalaza_03

Diskretna elegancija

Bijele trakice za zatvaranje ambalaže zbog neutralnosti pružaju suptilan i elegantan izgled. Želite li vaše proizvide pakirati minimalistički, sofisticirano i bez suvišnih detalja, bijela traka je u tom slučaju pravi izbor. Osim toga, bijela boja oduvijek se povezuje s čistoćom i svježinom. Ima li vaš proizvod poveznicu s higijenom, zdravljem ili svježinom, bijela traka će dodatno naglasiti te aspekte i vrijednosti.

Zlatna boja kao simbol luksuza

Zlatna boja sinonim je za luksuz i ekskluzivnost. Prema tome, izdvajamo nekoliko situacija u kojima zlatna traka u odnosu na bijelu može biti bolji izbor za zatvaranje proizvoda.

Zlatne i bijele trake za zatvaranje vrećica

Pripada li vaš proizvod visokom cjenovnom razredu ili ciljate publiku koja živi luksuznim načinom života, zlatna traka stvorit će dojam ekskluzivnosti i elegancije samog proizvoda, ali i čitavog brenda. A osim za svakodnevnu prodaju vaših proizvoda, zlatne trakice odlično će poslužiti i za posebne prirode poput blagdana, obljetnica ili proslava, gdje će dodati svečani touch vašoj ambalaži.

Suptilno isticanje

Zlatna boja privlači pažnju pa na taj način može vrlo lako i suptilno izdvojiti vašu ambalažu iz mnoštva. Želite li da se vaš proizvod primijeti na policama ili na internetskim stranicama, zlatna traka zasigurno će vam pomoći u tome i privući pažnju potencijalnih kupaca.

Dvoumite li se između bijelih i zlatnih traka za zatvaranje, važno je uzeti u obzir vašu ciljnu publiku, vrstu proizvoda i željeni dojam. Bijela traka je univerzalna, suptilna i prilagodljiva, dok zlatna trakica odaje dojam luksuza i estetske privlačnosti. U nekim slučajevima – ovisno o pakiranom proizvodu i samom pakiranju, kombinacija ove dvije boje može stvoriti poseban efekt i naglasiti vaš brend ili proizvod. Razmislite o svojim ciljevima i porukama koje želite prenijeti pri odabiru trake za zatvaranje kako biste postigli željeni efekt.

Za više informacija i savjeta pri odabiru traka za zatvaranje, obratite se Kanpak timu stručnjaka koji će vam rado pomoći pri odabiru.