Na vrh

Uvjeti poslovanja

Općenito
Svako korištenje internet stranice tvrtke Kanpak d.o.o. podložno je niže navedenim uvjetima i rokovima. Naši proizvodi i usluge namijenjeni su isključivo pravnim osobama.

Cijene
Sve cijene su neto (NE sadrže PDV) i izražene su u eurima (EUR)
VPC cijene su namjenjene isključivo pravnim osobama.
Cijene su podložne promjenama bez prethodne najave.
Cijene su navedene za avansno plaćanje, Franco Zagreb.
Svi cjenici izraženi na web stranicama su važeći od 15.07.2024. godine.

Plaćanje
Sva plaćanja izvršavaju se putem transakcijskog računa. Za zakašnjela plaćanja, bez prethodne najave, obračunavamo zakonske zatezne kamate. Sva roba je u vlasništvu Kanpak-a do izvršenja uplate.

Povrat robe ili zamjena
Kupac ima pravo na povrat u roku od četrnaest (14) dana ukoliko naručeni artikl ne odgovara opisu naručenog proizvoda. Zahtjevi za povratom se zaprimaju pisanim putem na e-mail: info@kanpak.hr ili na adresu Kanpak d.o.o., Kovinksa ulica 4a, 10090 Zagreb. Prodavatelj zadržava diskrecijsko pravo da li će ili neće udovoljiti zahjevu.
Prilikom povrata naručenog proizvoda Kupac snosi trošak povrata. Ukoliko je učinjena pogreška od strane Prodavatelja ili se radi o greški na naručenom artiklu, troškove povrata snosi Prodavatelj.

Reklamacije
Kupac ima pravo na reklamaciju robe u roku od (14) četrnaest dana od datuma primitka robe. Potrebno je imati kopiju računa.
Reklamacije se zaprimaju pisanim putem na e-mail: info@kanpak.hr ili na adresu Kanpak d.o.o., Kovinksa ulica 4a, 10090 Zagreb.
Prodavatelj je dužan u roku od 30 dana od dana primitka pisane reklamacije Kupcu odobriti zahtjev ukoliko je opravdana reklamacija. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će izvršiti povrat novca na račun kupca ili u dogovoru s kupcem isporučiti zamjenske artikle u odgovarajućem iznosu. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa računom. Proizvodi s vidljivim oštećenjima i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće vratiti ili zamjentiti.

Obavijest potrošačima o načinu podnošenja pisanih prigovora
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14.) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi pri čemu ćemo bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora.
Prigovor možete napraviti:

  • u prodajnom prostoru
  • putem pošte na adresu: Kanpak d.o.o., Kovinksa ulica 4a, 10090 Zagreb
  • na e-mail adresu: info@kanpak.hr

Na Vaš prigovor odgovorit ćemo u roku od 15 dana.

Narudžbe i dostave
Naručenu robu šaljemo po uplati na adresu označenu kao adresa dostave. Roba koja je zaprimljena mora se pregledati u trenutku dostave i sve reklamacije za uočene manjkove ili oštećenja moraju biti prijavljena Prodavatelju odmah po primitku robe, najkasnije u roku 1 radnog dana. Za narudžbe manje od 15 € bez PDV-a naplaćujemo administrativne troškove i uslugu pakiranja od 1,99 €.

Prodavatelj u dobroj namjeri želi isporučiti robu u roku 24 sati odnosno sljedećeg radnog dana od trenutka zaprimanja narudžbe ali u pojedinačnim slučajevima, zbog velike potražnje, moguće je da neki od naručenih proizvoda ne mogu biti isporučeni, odnosno da su neki od proizvoda iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju rasprodanih proizvoda, Kupac će biti obaviješten putem telefonom ili elektronskom poštom. Također u pojedinačnim slučajevima Kupcu može kasniti isporuka zbog logističko-distribucijske organizacije kurirske službe na što Prodavatelj ne može utjecati. Sve narudžbe zaprimljene do 14:30 sati biti će obrađene i dostavljene prvi sljedeći radni dan. Za Kupce koji se nalaze na otocima primjenjivat će se raspored o dostavi paketa na otoke. Prodavatelj ne može utjecati na pravilnik o pružanju logističke usluge kurirske službe.

Isproruka u rok od 24 sata
Isprouka robe vrši se unutar 24 sata od narudžbe i vrijedi za sve kupce u Republici Hrvatskoj.
Sve narudžbe zaprimljene do 14.30 sati biti će obrađene i dostavljene prvi sljedeći radni dan.
Dostave se vrši putem kurirske službe GLS d.o.o. . Kupac će biti obaviješten putem SMS poruke ili elektronske pošte tome da je GLS preuzeo paket ili pakete te da će sljedećeg radnog dana na adresu dostave biti isporučene. Druga SMS poruka ili elektronska pošta se šalje u ujutro na dan dostave, sa 3-satnim vremenskim intervalom za očekivano vrijeme dostave.
U slučaju rasprodanih proizvoda, Kupac će biti obaviješten putem telefonom ili elektronskom poštom. Također u pojedinačnim slučajevima Kupcu može kasniti isporuka zbog logističko-distribucijske organizacije kurirske službe na što Prodavatelj ne može utjecati. Sve narudžbe zaprimljene do 14:30 sati biti će obrađene i dostavljene prvi sljedeći radni dan. Za Kupce koji se nalaze na otocima primjenjivat će se raspored o dostavi paketa na otoke. Prodavatelj ne može utjecati na pravilnik o pružanju logističke usluge kurirske službe

Dostava koja nije u roku 24 sata
Sva naručena roba koja nema oznaku isporuka unutar 24 sata isporučuje se prema dogovoru sa naručiteljem
U slučaju rasprodanih proizvoda, Kupac će biti obaviješten putem telefonom ili elektronskom poštom. Također u pojedinačnim slučajevima Kupcu može kasniti isporuka zbog logističko-distribucijske organizacije kurirske službe na što Prodavatelj ne može utjecati. Sve narudžbe zaprimljene do 14:30 sati biti će obrađene i dostavljene prvi sljedeći radni dan. Za Kupce koji se nalaze na otocima primjenjivat će se raspored o dostavi paketa na otoke. Prodavatelj ne može utjecati na pravilnik o pružanju logističke usluge kurirske službe

Izjava o Sukladnosti (DoC)
Izjava o Sukladnosti se izdaje na zahtjev Kupca. Kupac treba zatražiti Izjavu o Sukladnosti, pisanim putem za naručenu robu, prije nego što roba fizički ne napusti skladište tvrtke Kanpak d.o.o. . U slučaju naknadnog zahtjeva za izdavanjem Izjave o sukladnosti tvrtka Kanpak d.o.o. zadržava pravo da ne izda traženu Izjvau ili zatraži dodatna objašnjenja i jamstva da se pravilno postupalo sa ambalažom u duhu dobre poslovne prakse.
Za sva pitanja oko Izjave o Sukladnosti kontaktirajte nas na info@kanpak.hr ili direktno na 01 345 33 99

Besplatni uzorak
Kanpak d.o.o. omogćuje svojim Kupcima/Klijentima narudžbu besplatnih uzoraka vrećica. Trošak dostave uzorka snosi naručitelj. Usluga slanjem pošte (unutar RH) 3,40 € (15 HRK) bez PDV-a. Usluga slanjem kurirskom službom (unutar RH) 5,40 € bez PDV-a. Ova usluga je namijenjena svim pravnim osobama sa adresom u Republici Hrvatskoj. Dostavljamo (6) šest uzoraka vrećica na adresu pravne osobe. Besplatne uzorke dostavljam najviše dva puta unutar godine dana.

Rješavanje sporova
U slučaju spora između Kupca i Prodavatelja, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje. Eventualne sporove Kupca i Prodavatelja nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu.

Kupnjom proizvoda Kupac prihvaća uvjete poslovanja.

Kontakt
Kanpak d.o.o.
Kovinska ulica 4a, 10090 Zagreb, Hrvatska
Telefon: 01 345 33 99
E-mail: info@kanpak.hr
PDV ID broj/VAT no.: HR11046685815